تعدادی از مراکز خرید لباس در استانبول
  •  
       

    مرکز خرید گالریا در استانبول 

     در دهه 80 میلادی  ترکیه  و  به خصوص  شهر استانبول ، با تغییرات اجتماعی  فراوانی رو به رو شد . در این زمان نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  بود  تصمیم به ساخت این  مرکز خرید بزرگ در مساحتی به  بزرگی 77000 متر مربع را داد . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی واقع شده است  شامل  بوتیک و مغازه های  مختلف   ، رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ می باشد . مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد . 

     

     

     
       

    مرکز خرید خیابان بغداد استانبول در بخش اسیایی استانبول قرار دارد که برای گردشگران تور استانبول بسیار حائز اهمیت است . خیابانی به طول 14 کیلومتر که به موازات دریای مرمره کشیده شده است از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند kucuk yali/ maltepe/ bostanci گذشته و تا cevizli امتداد دارد.خیابان بغداد از لوکس ترین خیابانهای استانبول است که مملو از مغازه ها و رستوران کافه بار و .... میباشد .شبهای خیابان بغداد استانبول بسیار شلوغ  بوده جوانان با ماشینهای مدل بالا دراین خیابان جولان میدهند.خیابان بغداد در ترکیه  یکطرفه است و بهترین مارکهای دنیا در این خیابان نمایندگی دارند برای رسیدن خیابان بغداد باید از تکسیم با اتوبوس به کادیکوی رفته و از انجا با دلموش ( ون ) به خیابان بغداد در استانبول بروید البته مسافت رسیدن از کادیکوی تا بغداد بسیار نزدیک است.در صورت تمایل  به خرید در یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشید حتما از بغداد جاده سی استانبول دیدن کنید . میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی رفت سپس با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد بروید.

     

     

     
       

    مرکز خرید نشان تاشی در استانبول 

    برای خرید در استانبول منطقه  نشان تاشی را  فراموش نکنید . خیابان نشان تاشی استانبول  که در نزدیکی منطقه تکسیم واقع شده است ، برای تمام مشتریان  خرید  البسه نامی آشنا است . این  منطقه که  بافت  قدیمی و تاریخی دارد جزو گرانترین منطقه های  استانبول برای اقامت می باشد و  بوتیک های گران  قیمت و مارک های معروفی از جمله  گوچی ، لویی ویتان ، شانل و غیره همه  در این منطقه شعبه فروش دارند و علاوه بر بوتیک ها  پر از رستوران و  کافی تریا نیز می باشد . 

     

     

     

     
       

    مرکز خرید سیتی در استانبول نشان تاشی

    اگر عاشق مد هستید و مایلیید از از  فروشگاههایی با  لباس های مطابق آخرین مد های روز خرید نمایید ، پیشنهاد می کنیم  حتماٌ سری به مرکز خرید سیتی در استانبول بزنید .این مرکز  خرید که جزو مراکز خرید نشانتاشی  استانبول  می باشد به میدان تکسیم  و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک میباشد بنابراین اگر هتل محل اقامت شما در منطقه تکسیم و یا شیشلی می باشد به راحتی  قادر به  بازدید از این مرکز خرید خواهید بود . بوتیک های شیک ، رستوران و کافه تریا های متعددی  در این مرکز خرید واقع شده است و دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد .

     

     

     

     
       

    یکی از مراکز خرید استانبول آک مرکز 

     بدون شک یکی از جاذبه های استانبول خرید در استانبول و مراکز خرید موجود  در این شهر می باشد . مرکز خرید اک مرکز در استانبول در منطقه بشیکتاش و  فضای  به وسعت 180.000  مترمربع واقع شده است .  در این مرکز  خرید 250  فروشگاه در 4 طبقه واقع شده اند . اک مرکز در سال 1993  افتتاح شده است و یکسال بعد در سال 1995    به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب شد و به علاوه برنده  جایزه بهترین طراحی داخلی و  توسعه بین المللی شد . اگر مایل به خرید در استانبول  می باشید ، اک مرکز از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما دوستان عزیز میباشد .

     

     

     

     
       

    مرکزخرید جواهر استانبول که 15 اکتبر 2005 افتتاح شده این مرکز توسط هلدینگ جواهر ساخته شد و سهام آن به یک شرکت انگلیسی با مالکان کویتی واگذار گردید،طراحی مجتمع تجاری-تفریحی جواهر استانبول توسط شرکت طراحی ومعماری امریکایی مینورو انجام گرفته است.مرکز تفریحی و خرید جواهر استانبول دارای 10 طبقه و 343 فروشگاه و ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ سرپوشیده میباشد.در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا میتوانید هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید، بسیاری از مارك‌های معروف بین‌المللی چون: بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوك، اسپریت و ... در این مركز شعبه دارند.دارا بودن سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن ، معماری جذاب، سالن و راهروهای زیبا، روشنایی بیرون فضای مرکز خرید جواهر در استانبول و بالا بودن امنیت و اهمیت بالا به نظافت و پاکیزگی محیط توانسته توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران تور ترکیه را بسوی خود جلب کند.مرکز خرید جواهر  استانبول به قدری بزرک است که در درون خود یک شهر بازی سر پوشیده تمام عیار جای می دهد. با نمایش فیلم های سینمایی روز دنیا، غذاهای لذیذ و خوشمزه از کشورهای مختلف دنیا، پارک بازی سرپوشیده مخصوص کودکان وغیره توانسته از نظر مساحت و اهمیت به تفریح مقام نخست را در ترکیه از آن خود کند .

     

     
       

    بهترین مکان برای خرید در ترکیه بازارهای رنگارنگ و تودرتوی استانبول است. بسیاری از ایرانی ها، تور استانبول را به قصد خرید از مراکز خرید استانبول انتخاب می کنند خیابان استقلال استانبول یکی از معروفترین مراکز خرید ترکیه میباشد و برای خرید لباس در ترکیه بسیار مناسب است . در این مکان میتوان پوشاک و البسه ترک که یکی از بهترین دوخت ها را در دنیا دارند خریداری کرد از این رو باید گفت استانبول گزینه خوبی برای خرید است.خیابان استقلال را اگر نبینید، مثل این است که در پاریس باشید و به شانزلیزه سر نزنید. نمیشه در تور ترکیه سری به مراکز خرید استانبول ترکیه نزد. بازارهای استانبول ترکیه علاوه بر برندهای مطرح دنیا، پر از پوشاک و لوازمی هستند که در قیمت های کم و زیاد ارائه می شوند. معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال دراستانبول است این خیابان در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول 3 کیلومتر که از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوشآ ب و رنگ و مراکز خرید است. انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است؛ بی دلیل نیست که آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند.بهترین بازارهای پارچه در ترکیه  در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند.

     

    سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را باید از مغازه‌های همین خیابان‌ها گرفت. به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند. علاوه بر این‌ها، مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه‌ی آتاکوی، آک‌مرکز در منطقه‌ی اتیلر، فروم استانبول در بایرام پاشا و مرکز خرید کاروسل در منطقه‌ی باکیرکوی هم با تنوع بی‌اندازه‌ی مغازه‌هایشان، همیشه پر از خریداران‌اند.

                                                         

     

     
       

    فروشگاه آدرس استانبول   addres-istanbul

    نخستین مرکز فروشگاهی دکوراسیون منزل میباشد که محدوده وسیعی از فروشگاههای با کیفت عالی لوازم طراحی منزل و مجموعه ای از فروشگاههای اختصاصی را شامل میشود. فروشگاه آدرس در استانبول  توسط یکی از بزرگترین معمارهای محلی، Emre Arolat، طراحی شده است. استفاده از ستونهای صیغلی و شیشه ای مدرن در فروشگاههای زنجیره ای از نقاط برجسته کار اوست.

     

     

     

     

     
       

    در آغاز گشت زدن در مراکز خرید استانبول بهتر است سری به  بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول بزنید. این بازار با بیش از 4000 مغازه از بزرگترین بازار های سر پوشیده جهان .هر یک از کوچه های این بازار برحسب نوع فعالیتی که در آن صورت می پذیرد نامگذاری شده است.معماری بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول همانند يك حلزون عظیم جسته  میباشد .امروزه از بازار کاپالی چارشی بعنوان نبض مرکزهای تجاری در شهر استانبول یاد می شود. در این بازار هرکس با هر سلیقه و درآمدی این امکان را خواهد داشت تا به خرید بپردازد.چنانچه قصد خرید سوغاتی از ترکیه را برای دوستان خود دارید هنرهای دستی ، قالیچه های زیبا ، اشیاء سرامیک ظروف مسی ، برنجی و یا حتی قلیان از جمله بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. طلا و جواهرات موجود در ویترین مغازه ها به نوبه خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از دیگر موارد این بازار لباسهای چرمی است که دارای کیفیت و قیمتی مناسب است. در قسمت غربی این بازار انواع عتیقه جات نیز بفروش می رسد. بد نیست به امید یافتن یک گنج قدیمی به این مکان نیز سری بزنید. در ایستگاه امین اونو در کنار مسجد جدید بازار دیگری بنام می سیر چارشی سی قرار گرفته است. 


    نظرات شما عزیزان:

    مینا
    ساعت22:21---9 فروردين 1394
    با سلام و تشکر و از مطالب جامع تون . منم تو سایتم از ترکیه نوشتن حتما بیاین ببینین و نظرتونو برام بنویسین. مرسی

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98